La nostra política de devolucions

100×100 Mallorca, així com tercers que venen a través del Marketplace de 100x100Mallorca.cat, ofereixen la devolució de la majoria de productes dins del termini de 15 dies des de la recepció del mateix per part del consumidor. La majoria dels productes venuts a 100x100mallorca.cat estan subjectes a la política general de devolucions, però alguns presenten certes particularitats a l’hora de tornar-los.

Ús: per a les devolucions dels productes enviats per 100x100mallorca.cat rebràs un reemborsament en un termini màxim de 14 dies i ho confirmarem amb un correu electrònic. Podràs veure’l al teu extracte bancari en un termini màxim de 5-7 dies laborables des de l’emissió del reemborsament. En determinades circumstàncies, el termini d‟emissió del reemborsament pot ser més llarg. Així mateix, en determinades circumstàncies, i en casos de devolucions el valor de les quals superi els 264 EUR, el termini d’emissió del reemborsament pot trigar fins a un màxim de 30 dies. Per obtenir més informació sobre les nostres polítiques de reemborsament i quant trigaràs a rebre el teu reemborsament, consulta la nostra pàgina d’ajuda sobrereemborsaments o contacta amb el nostreServei d’atenció al client.

Dret d’anul·lar i tornar una comanda.

Període de reflexió de 14 dies

A la UE tens dret a tornar compres realitzades en línia o mitjançant altres tipus de venda a distància (per telèfon, per correspondència oa un venedor a domicili) en un termini de catorze dies per obtenir el reemborsament íntegre del import del producte. Pots fer-ho per qualsevol motiu, encara que només sigui perquè ho has pensat millor.

Tot i això, el període de reflexió de catorze dies no s’aplica a totes les compres. Aquestes són algunes de les excepcions:

  • Aliments i begudes servits a domicili.
  • Articles fabricats a mida o personalitzats (com unes sabates a mida, etc.)

Tengues en compte que aquesta llista no és exhaustiva.

El període de reflexió finalitza catorze dies després de la data de recepció dels productes. Si el període de reflexió finalitza un dia no laborable, el termini s’amplia fins al dia laborable següent.


Com puc tornar un producte?

Pots realitzar la devolució de les comandes realitzades a la nostra web de la forma més còmoda:

  • Envia’ns un mail a l’adreça “gestions@100x100mallorca.cat” 
  • .Si voleu tornar més d’un article, haureu d’emplenar un formulari per cada un, igualment si l’adreça de lliurament era diferent de l’enviament, fes-ho constar a l’email.

Recorda lliurar al repartidor els productes i el nombre exacte d’embalums que vas indicar per telèfon o mail en concretar la devolució.

Per consultar qualsevol altre dubte pots posar-te en contacte amb nosaltres a través del nostre correu. Per fer canvis d’un article per un altre d’una altra talla o color, ho pots fer a través del nostre xat.

 

Quins són els terminis de devolució:

Els terminis de devolució que es detallen a continuació començaran a comptar des del lliurament de la comanda:

  • 30 dies naturals: productes de moda, accessoris i calçat.
  • 15 dies naturals: mobles, complements i tèxtils de la llar.

La majoria dels productes comprats a 1 00x100mallorca.cat es poden tornar, sempre que estiguin en perfectes condicions i sense muntar. Incloent-hi accessoris, documentació i embalatge, en cas contrari el bé patirà una depreciació. Hi ha algunes excepcions i terminis determinats per poder fer la devolució.

Fixa’t bé en el moment de la devolució que no inclou cap producte aliè a la web de 100x100mallorca.cat. Tingues en compte que no ens en farem responsables i no es tornarà ni el producte ni l’import corresponent.

No s’admet la devolució de productes personalitzats o altres dades de caràcter personal, excepte defecte o tara del mateix.

Un cop rebuda la mercaderia als nostres magatzems i verificat el lliurament, es procedirà al reintegrament del seu import d’acord amb la modalitat de pagament realitzada pel client. El cost directe de la devolució del bé o servei serà assumit pel client segons es recull a la LGCU.

Quins productes no es poden tornar?

La devolució no serà aplicable a:

  • La prestació de serveis, una vegada que el servei hagi estat executat, quan l’execució hagi començat, amb el consentiment exprés previ del consumidor i usuari i amb el reconeixement per part seva que és conscient que, una vegada que el contracte hagi estat executat per l’empresari, haurà perdut el dret de desistiment.
  • El subministrament de béns o la prestació de serveis el preu dels quals depengui de fluctuacions del mercat financer que l’empresari no pugui controlar i que es puguin produir durant el període de desistiment.
  • El subministrament de béns confeccionats d’acord amb les especificacions del consumidor i usuari o clarament personalitzats (per exemple: armes, mobles, roba a mida, robes customitzades com exmple samarretes esportives amb nom personal).
  • El subministrament de béns que es puguin deteriorar o caducar amb rapidesa (per exemple: aliments, flors, cistelles de fruita…).
  • El subministrament de béns precintats que no siguin aptes per ser retornats per raons de protecció de la salut o d’higiene i que hagin estat desprecintats després del lliurament (per exemple: pendents, tots els articles de bellesa, articles de tocador, cosmètics, neteja personal , accessoris per als cabells, roba interior, mitges i pantis, mascaretes higièniques, auriculars i tots aquells productes d’ús corporal).
  • El subministrament de begudes alcohòliques el preu de les quals hagi estat acordat en el moment de subscriure el contracte de venda i que no puguin ser lliurades abans de 30 dies, i el valor real de les quals depengui de fluctuacions del mercat que l’empresari no pugui controlar.
  • Només seràs responsable de la disminució de valor dels béns resultant d’una manipulació diferent de la necessària per establir la naturalesa, les característiques i el funcionament dels béns.
    Això s’aplicarà també a articles com telèfons mòbils, tablets, ordinadors, etc…, aparells en què t’hagis registrat, activat les prestacions de seguretat, geolocalització o patrons, ja que la inicialització d’aquests dispositius requereix el registre previ i voluntari de les teves dades personals, les quals queden emmagatzemades a la memòria del terminal.

Devolucions errònies

Assegureu-vos d’incloure el producte correcte i complet en fer una devolució. Per rebre un reemborsament cal retornar el producte correcte.

Si heu enviat per error un producte equivocat a 100x100mallorca.cat, poseu-vos en contacte amb el Servei d’Atenció al Client el més aviat possible, ja que  100x100mallorca.cat no té obligació de custodiar ni emmagatzemar les devolucions incorrectes o errònies.  100x100mallorca.cat no pot garantir que es trobi i es torni el teu producte, i no s’atorga cap compensació per productes incorrectes enviats a 100x100mallorca.cat.

Productes defectuosos o danyats

(Producte defectuós)

Pots reclamar que un producte està defectuós durant els dos anys posteriors a la data de recepció del mateix per a productes lliurats després de gener del 2023 i durant els dos anys posteriors per a productes lliurats abans de gener del 2023 Depenent de la data de reclamació i del tipus de producte, hi ha diverses opcions.

Ús: Si el vostre producte està defectuós, si us plau, primer consulta la documentació del producte, per exemple, la guia de l’usuari per a suggeriments sobre solució de problemes o posa’t en contacte amb el fabricant. Conforme a la garantia de fabricant, aquest té normalment l’opció de la reparació del producte o la substitució de les peces individuals del mateix. 100x100mallorca.cat no durà a terme la substitució de cap peça del producte que falti o que sigui defectuosa ni oferirà assistència tècnica per a aquest si no és el fabricant.

Producte danyat durant l’enviament

Si rebeu un producte danyat durant el vostre enviament, visiteu el nostre Servei d’Atenció al Client per tornar-lo en un termini de 15 dies a partir de la data de recepció de la comanda i posa’t en contacte amb el nostre equip. Per obtenir més informació sobre les devolucions, consulta les nostres polítiques de devolucions..

Ús: Per a productes defectuosos o danyats, comprats a venedors de 100x100mallorca.cat que hagin estat enviats pel venedor, si us plau, posa’t en contacte amb el venedor. No tornis aquests productes directament a 100×100 Mallorca.

Productes personalitzats

Els productes personalitzats inclouen qualsevol producte configurat, personalitzat o inscrit; per exemple, gravats, segells, monogrames, brodats, tallats o estampats. Els productes personalitzats no es poden tornar, però es poden reemborsar o reemplaçar en un termini de 15 dies a partir del lliurament si, en arribar, el producte està malmès o defectuós, o bé és substancialment diferent del que el client va demanar. Si hi ha un error ortogràfic o a la configuració, inscripció o disseny a causa d’una fallada del venedor extern, estàs protegit per la Garantia.



Cistella de la compra

Subscriu-te a la nostra Newsletter i gaudeix d'un 10% de descompte en la teva primera compra.

Posa’t al corrent abans que ningú de les nostres novetats, promocions i informació exclusiva.

En unir-te acceptes rebre comunicacions comercials de 100x100Mallorca.cat. Pots retirar el consentiment quan vulguis. Política de Privacitat.

0
Cistella
  • NO HI HA PRODUCTES A LA CISTELLA